Julelyn 2022

I år kom Corona ikke i vejen for vores julelyn, som vi kunne afholde fysisk. Både store og små stillede klar til kamp, og vi kom op på 22 deltagere til turneringen. Juniorer kunne gå fra efter 6. runde, så de kunne passe deres sengetid. De resterende spillede 9 runder.

Som altid havde vi en hyggelig aften med gløgg, æbleskiver og lyntræk på brættet.

Turneringen blev vundet af Phillip Nielsen med 8,5 point. 2. pladsen gik til Claes Løfgren med 6,5 point og 3. pladsen fik Jørn Hviid med 6 point.

Bedst placeret U1500 gik til Niels Jensen, som fik 4,5 point. 2. pladsen gik til Emma Nielsen med 4 point.

Af de juniorer der gik fra efter 6. runde fik Birgitte B. Jacobsen, Eskild Overlade Larsen og Marius Karlsen præmier.

Alle klubbens medlemmer ønskes en glædelig jul og godt nytår. Vi mødes igen, når klubben åbner tirsdag d. 3/1-23.

Resultaterne fra julelyn er herunder:            DSU turneringssystem (skak.dk)

Juniorerne varmer op til julelyn