Juniorskak

Juniortræning sæsonen 2023/2024

Tirsdagstræningen for juniorer begynder tirsdag d. 15/8 kl. 18.00-19.00 på Skivehus Skole. Alle er velkomne, om du er begynder eller øvet betyder ingenting. Du må gerne prøve at være med et par gange, inden du beslutter sig for, om du vil gå til skak. Forældre er også velkomne til at være med, når der er juniortræning. Der er åbent for indmeldelse hele året, så du kan sagtens komme på besøg midt i sæsonen og stadig nå at være med.

Formålet med vores skaktræning er, at man skal have det sjovt og hyggeligt, samt blive bedre til at spille skak. Vi har plads til alle juniorer uanset alder, styrke og ambitionsniveau.

Som junior-medlem i Skive Skakklub kan du tilmelde dig skoleskakturneringer i Midt- og Vestjylland og prøve dit spil af mod børn og unge fra andre byer.

Trænerne i år er Jørn Hvid, Niels Jensen og Phillip Nielsen.

Du er velkommen til at kontakte Frits Nielsen på tlf. 21 52 32 62, hvis du har spørgsmål

Юнацькі шахи

Сезон підготовки юніорів 2023-2024

Тренування відбуватимуться по вівторках з 18°° до 19°° години та розпочнуться з 15 серпня в Skivehus Skole.

Запрошуються всі бажаючі. Початківець ви чи досвідчений гравець – це неважливо. Ви можете відвідати нас та спробувати декілька разів, перш ніж вирішити, чи хочете ви грати в шахи. Під час тренувань юніорів батьки також можуть бути присутніми.

Реєстрація відкрита цілий рік, тому навіть якщо ви завітаєте до нас в розпал сезону, ви все одно зможете приєднатися до тренувань.

Мета наших шахових тренувань полягає в тому, щоб ви весело та приємно провели час, а також навчилися краще грати в шахи. В нас є місце для всіх юніорів незалежно від віку, сили та рівня амбіцій.

Як молодий член Skive Skakklub, ви можете зареєструватися на шкільні шахові турніри в Центральній та Західній Ютландії та зіграти проти дітей та молоді з інших міст.

Тренерами цього року є Jørn Hvid, Niels Jensen та Phillip Nielsen

Ви можете зв’язатися з Frits Nielsen, якщо у вас виникнуть запитання за тел.: 21 52 32 62