Holdskak

Holdturneringen

Med 2 runder tilbage tegner der sig nu et klart billede af årets holdturnering. Det ser godt ud, er vist en jysk underdrivelse. 1.holdet har direkte kurs mod oprykning til 2. division, forspringet er på suveræne 11 point. Det kan ikke gå galt!
Skive 2 er også i gang med en overbevisende holdpræstation, hvor det sidst blev sejr over mesterrækkens nr. 2, Ringkøbing, og en fjerdepladsplads i stillingen. Der skal ske mærkelige ting, hvis nedrykning kan blive et tema.
Skive 3 følger fint op på de gode præstationer og indtager andenpladsen i A-rækken, i en sæson, hvor holdet endnu er ubesejrede. Med tanke på det resterende program kunne det godt se ud til, at placeringen kan fastholdes.
Endelig er det positivt, at Skive 4 i B-rækken fik sit første matchpoint.
Individuelt er det værd at notere, at Flemming Kamstrup topper hovedkredsens topscoreliste med 5 af 5, og at rigtig mange har en 50 % score, eller derover, hvilket samlet set tilfører klubben rigtig mange rating point fra de andre af hovedkredsens klubber.
Du kan se enkeltheder fra holdturneringen her.