Nederlag i Dresden
Nederlag i Dresden Et nederlag på 1,5 mod 2,5 er ærgerligt, når der spilles med matchpoints. Særlig ærgerligt er det,
Læs mereNederlag i Dresden Et nederlag på 1,5 mod 2,5 er ærgerligt, når der spilles med matchpoints. Særlig ærgerligt er det,
Læs mereBelgien røg ud af fodbold-VM forleden aften, og det skulle deres veteranlandshold i skak i 65+ klassen åbenbart hævne torsdag
Læs mereEfter det store nederlag mod Belgien var det med visse bange anelser, at vi stillede op mod det endnu stærkere
Læs mere5. runde i Dresden blev en positiv oplevelse for SK 1968 i 65+ klassen, idet holdet vandt 2,5-1,5 over “Dresdner
Læs mereSom noget helt nyt har det i dag regnet i Dresden. Indendørs spillede vi 4. runde i VM for seniorer.
Læs mere